تعبیر خواب مار عظیم - دیدن مار عظیم در خواب چه تعبیری دارد؟

به گزارش مجله سرگرمی، طبیعت مارها به گونه ای است که در بین بوته ها و چمنزارها خزیده و طعمه خود را غافلگیر می نماید. این حرکت بدون پیش بینی و ترس ناشی از آن مبنای تعبیر معبرین برای دیدن مار یا مار عظیم در خواب قرار گرفته است.

تعبیر خواب مار عظیم - دیدن مار عظیم در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب مار بزرگ

کارل یونگ در این رابطه می گوید یک مار بزرگ در خواب بیانگر مسئله ای بزرگ در زندگی است که غیر قابل پیش بینی است و از کنترلتان خارج است. در واقع این رویا نشان دهنده ترس شما از ناشناخته هاست.

تعابیری که برای خزندگان در کتاب های تعبیر خواب آورده شده است معمولا با یکدیگر متناقض است. این تناقض بر اساس صندلی آن خزیده در فرهنگ ها و ملل مختلف است. به طور عمومی مار بزرگ نه تنها نشانه خطر و فتنه نیست، بلکه به معنای بهبودی و کسب دانش جدید است.

به گفته ازوپ (Aesop)، مار بزرگ سیاه نمادی از گذراندن یک آزمون واقعی است که برای شما مقدر شده است. قبولی یا رد شدن در این امتحان بر آینده شما تاثیر خواهد گذاشت.

کتاب تعبیر خواب Wanderer می گوید دیدن مار سفید بزرگ و چاق به این معناست که شما باید در حد تعادل از خدمات دوستانتان بهره ببرید. حد وسط را رعایت نموده و از لطف دیگران سوء استفاده نکنید.

بنابر کتاب تفسیر رویای Nobiliary دیدن یک خزنده بزرگ و بزرگ الجثه شانسی بزرگ و عجیب تعبیر شده است. به زودی مبلغ هنگفتی پول به راحتی به دست خواهید

ابن سیرین:

  • تعبیر خواب مار بزرگ و بزرگ الجثه، دشمنی بزرگ و قوی است.
  • اگر ببینی مار بزرگی داری، به این معناست که با اشخاص بزرگ پیوند و ارتباط برقرار می کنی.
  • اگر ببینی با ماری بزرگ جنگ و نبرد کردی و او را شکست دادی، با دشمن جنگ و درگیری می کنی و او شکست می دهی.
  • اگر ببینی مار بزرگ را کشتی و از گوشت آن خوردی، دشمن را شکست می دهی و مال و اموالش را گرفته و خرج می کنی.

جابر مغربی:

  • اگر ببینی مار بزرگ تو را بلعیده است، محتمل است دشمن تو را به هلاکت برساند.
  • اگر ببینی سوار مار بزرگی شده ای که رام و فرمانبردار می باشد، دشمنی بزرگ از تو اطاعت و فرمانبرداری می نماید و امور تو منظم و رو به راه می گردد.

تعبیر خواب مار بزرگ؛ بوآ

به گفته Loewenberg دیدن هیچ چیز در رویا تصادفی نیست. حتی اگر در خواب گونه های مختلف مار ببینید بیانگر افراد مختلف در اطرافتان است. یک مار بوآ بزرگ به فشردن طعمه اش معروف است، بنابراین دیدن این مار غول پیکر در خواب ارتباطتان با فردی را نشان می دهد که همیشه شما را تحت فشار قرار می دهد.

تعبیر خواب مار بزرگ؛ پیتون

مار پیتون گونه ای از مارهاست که متوسط اندازه آن ها بیش از 5 متر است. بنابراین می توان این مار را در دسته مارهای بزرگ و بزرگ الجثه قرار داد و از تفاسیر دیدن آن در خواب استفاده کرد.

دیدن مار بزرگ پیتون برای مردان

مار پیتون اشاره به موضوعات مردانه داشته و می تواند اختلال عملکرد جنسی فرد را نشان دهد. اگر مار پیتون در خواب شما کشته گردد باید به برطرف مسائل مردانه خود بپردازید.

دیدن مار بزرگ پیتون برای زنان

این رویا اشاره به تهدیدات علیه زنان دارد. اگر در زندگی بیداری از طرف مردان مورد تهدید قرار گرفتید قاعدتا در خواب مار بزرگ خواهید دید. عموما این رویا، خواب خوبی نیست و ناهنجاری ها را نشان می دهد. بخشی از روان شما که در گذشته دچار آسیب شده به صورت مار پیتون دیده می گردد.

تعبیر خواب افعی

مطیعی تهرانی: اگر زنی جوان خواب مار افعی را ببیند، نشانه آن است که کسی با فریب می خواهد او را به دردسر بیاندازد. اما اگر در خواب ببیند که مار از او می گریزد، به این معناست که در مقابل حمله های دیگران توانایی دفاع از خود را خواهد داشت.

لیلا برایت: دیدن افعی در خواب، بدین معنا است که موضوعی زندگی خانوادگی شما را تهدید می نماید. اگر در خواب ببینید که یک افعی شما را نیش می زند، نشانه آن است که با افرادی همنشین می شوید که به شما ضرر می رساند.

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید افعی دست شما را نیش می زند و او چون مرده نقش بر زمین می گردد اما در همان حالت نفس می کشد، و باز افعی نیشی دیگر به او می زند و دوست شما از جای خود بلند می گردد، و بعد از این وقایع هر دو پشت بوته ها ناپدید می شوید، نشانه آن است که دوستان شما از واقعه ای بد، پریشان خواهند شد و به شما نیز زیان خواهد خورد.

سخن آخر

دیدن مار بزرگ در خواب همیشه با ترس و نگرانی همراه است. شما باید شرایط دیدن خود در خواب را با اتفاقاتی که در اطرافتان رخ می دهد تطابق داده و سپس به تفسیر خواب بپردازید.

اگر خوابی با این مضمون دیده اید، در پایین همین صفحه آن را برای کارشناسان ما بنوسید تا تعبیر آن را برایتان بنویسند.

 

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109388

به "تعبیر خواب مار عظیم - دیدن مار عظیم در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "تعبیر خواب مار عظیم - دیدن مار عظیم در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب مار عظیم - دیدن مار عظیم در خواب چه تعبیری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید