خبرنگاران عملکرد دولت واقع بینانه و صادقانه تشریح شود

به گزارش مجله سرگرمی، اراک - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دولت در کارنامه دو دوره فعالیت خود با توجه به مسائل تحریم و تنگناهای اقتصادی کارنامه قابل قبولی دارد و باید این اقدامات در هفته دولت واقع بینانه و صادقانه برای مردم تشریح شود.

خبرنگاران عملکرد دولت واقع بینانه و صادقانه تشریح شود

بهروز اکرمی روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت، اضافه نمود: موفقیت های دولت باید با شیوه های گویا و رسا برای صاحبان انقلاب بیان شودو دلایل موفقیت یا علت کندی در برخی برنامه و طرح ها ربازگو شود.

وی با یادآوری اینکه آخرین هفته دولت تدبیر و امید امسال برگزار می شود،گفت: تشریح شرایط کشور و بضاعت های موجود تکلیفی است که دستگاه های اجرایی در هفته دولت امسال باید مسئولانه در راستای آن گام بردارند و به بهترین شکل آن را برای اقشار مختلف ارایه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: رویکرد برنامه های هفته دولت در زمان شیوع ویروس کرونا با کمترین حضور و اجتماع برگزار خواهد شد و رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت امور قرار می گیرد چرا که سلامت مردم از هر موضوع دیگری بااهمیت تر است.

اکرمی اضافه نمود: شرایط کشور به گونه ای است که هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد در برنامه ها روویکرد هزینه گرا داشته باشد و برگزاری برنامه های هفته دولت نیز از این موضوع مستثنی نیست و باید با کمترین منابع مالی تاثیرگذارترین برنامه ها برگزار شود.

وی گفت: هفته دولت امسال با ماه محرم تقارن دارد بنابراین باید برنامه ها به شکلی تنظیم شود که این مناسبت مذهبی هم مورد توجه قرار گیر و با توجه به شیوع ویروس کرونا باید بیشتر از ظرفیت صدا و سیما در هفته دولت بهره گرفت.

اکرمی اضافه نمود: در هفته دولت هر روز 2 نفر از مدیران کل استان در سامد به مسائل مردم پاسخگو باشند و فرمانداران شهرستان های استان نیز در افتتاح طرح های عمرانی باید هماهنگی لازم را با حلقه مدیریتی استان انجام دهند.

هفته گرامیداشت دولت در تقویم ایران اسلامی از دوم تا هشتم شهریور ثبت شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 104212

به "خبرنگاران عملکرد دولت واقع بینانه و صادقانه تشریح شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملکرد دولت واقع بینانه و صادقانه تشریح شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید