دریافت وام 5 میلیارد یورویی، از اقتصاد کشور دردی دوا نخواهد کرد

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برنامه جلسه غیرعلنی شبکه سه حضور یافت و درباره برنامه ها و اهداف این دوره از مجلس صحبت کرد.

دریافت وام 5 میلیارد یورویی، از اقتصاد کشور دردی دوا نخواهد کرد

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، مهدی طغیانی، نماینده منتخب مردم اصفهان با حضور در برنامه تلویزیونی جلسه غیرعلنی به پرسش های مجری این برنامه در مورد برنامه ها و اهداف مجلس یازدهم پاسخ داد.

این نماینده جوان که فارغ التحصیل دکترای اقتصاد از دانشگاه امام صادق(ع) می باشد، معتقد است که سن 40 سالگی سن غریبی برای ورود به این حوزه نیست و بسیاری از نمایندگان منتخب در دوره های مختلف از سنین جوانی وارد مجلس شدند.

وی ابتدا در مورد اقتصاد اسلامی در ایران اظهار کرد: توقع ما از اقتصاد اسلامی علاوه بر مسئله شناسی، برطرف مسئله نیز می باشد. از سوی دیگر فاصله میان تئوری های اقتصاد و واقعیت جامعه به امری آزاردهنده تبدیل شده است که در این برهه ضروری است تا متخصصان اقتصاد کشور برای یاری به شرایط موجود ورود نمایند.

به جای دریافت وام 5 میلیاردی یورویی به فکر آزادکردن اموال بلوکه شده باشیم

طغیانی در ادامه با اشاره به مخالفت خود نسبت به دریافت وام 5 میلیارد یورویی از صندوق بین المللی پول اظهار کرد: دریافت این وام مستلزم فعالیت دیپلماسی قوی است و از سوی دیگر اندیشه حاکم بر صندوق بین المللی پول که تفکر آمریکا و کشورهای اروپایی می باشد، قطعا به آسانی اجازه دریافت این وام را به ایران نمی دهند. لذا بهتر است این دیپلماسی قوی را صرف آزادسازی دارایی های بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف کنیم.

وی ادامه داد: تجارب قبلی حاکی از آن است که اخذ وام از صندوق بین المللی پول با پیامدهایی همچون بهره فراوان، تغییرات ساختاری در اقتصاد کشور که منجر به آشفتگی است، همراه می باشد. همچنین متاسفانه سرنوشت محل خرج این وام ها در کشور هیچ گاه تعیین نمی گردد چراکه آنقدر چاله های کشور فراوان است که حتی از درآمد ارزی هم استفاده درست نمی گردد.

شفافیت آرا مسؤلیت پذیری نمایندگان را ارتقا می دهد

این نماینده جوان در ادامه شفافیت آرا نمایندگان مجلس را دارای محصنات و مزایای فراوان دانست و اضافه نمود: این موضوع پاسخ گویی و مسؤلیت پذیری نمایندگان را ارتقا خواهد بخشید.

وی در مورد مهم ترین برنامه های خود در مجلس یازدهم اظهار کرد: بحث اصلاح نظام بانکی بدون ربا و برطرف موانع اشتغال برای جوانان از اولویت های من برای رسیدگی در مجلس خواهد بود.

4139/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 110520

به "دریافت وام 5 میلیارد یورویی، از اقتصاد کشور دردی دوا نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت وام 5 میلیارد یورویی، از اقتصاد کشور دردی دوا نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید