ماجرای ضرب و شتم کارگر شهرداری بندر امام؛ ضارب اخراج شد

به گزارش مجله سرگرمی، سرکارگر شرکتی شهرداری بندر امام خمینی (ره) خوزستان یک کارگر را مورد ضرب و شتم قرار داد.

ماجرای ضرب و شتم کارگر شهرداری بندر امام؛ ضارب اخراج شد

به گزارش فارس، یکی از کارگران شهرداری بندر امام خمینی (ره) توسط سرکارگر شرکتی ناحیه 2 خدمات شهری شهرداری بندر امام مورد ضرب و شتم نهاده شد.

به گفته شاهدان برخورد فیزیکی سرکارگر شرکتی شهرداری بندر امام خمینی (ره) موجب راهی شدن این کارگر به درمانگاه شد و فیلم بستری شدن وی در فضای مجازی منتشر شد که موجب رنجش خاطر هموطنان شد.

کارگران حاضر در محل برخورد گفته اند سرکارگر بدون زمینه قبلی به سمت کارگر شهرداری آمد و با برخورد لفظی و فیزیکی موجب حمله عصبی و تشنج کارگر شهرداری شد.

مرتضی خرمی سرپرست شهرداری بندر امام خمینی (ره) با بیان اینکه عامل ضرب و شتم کارگر شهرداری اخراج شده است در این رابطه اظهار کرد: روز گذشته کارگر خدمات شهری توسط مسئول کارگاه ناحیه 3 خدمات شهری مورد ضرب و شتم نهاده شد.

وی اضافه نمود: هیچ عاملی نباید منجر به برخورد فیزیکی با کارگر گردد. ضوابط حاکم بر رابطه کارفرما و کارگر به طور کامل بر مبنای احترام متقابل است و در مواردی هم که کارگران در انجام وظایف محوله کوتاهی نمایند، قانون نحوه برخورد را تعیین نموده است.

خرمی با بیان اینکه هیچ مسئولی حق برخورد فیزیکی در محل کار را ندارد بیان نمود: این عمل خارج از عرف و شئونات انسانی و برخلاف رفتار های سازمانی و کرامت انسانی بوده و همیشه محکوم است.

سرپرست شهرداری بندر امام خمینی (ره) اضافه نمود: پس از تحقیقات به عمل آمده از مسئول ناحیه 3 خدمات شهری و بر اساس اظهارات شاهدان عینی، یکی از نیروی های شرکتی که سرپرستی کارگاه ناحیه 3 خدمات شهری را به عهده داشت، برای چندمین بار مرتکب رفتار غیر سازمانی شده و با وجود تذکر ها و توبیخ های قبلی، عمل ناشایست خود را تکرار نموده و با یکی از کارگران خدمات شهری برخورد فیزیکی انجام داده است و دستور اخراج مسئول کارگاه را به واحد کارگزینی شرکت ابلاغ کردیم.

وی در انتها گفت: شرایط جسمی نیروی خدمات شهری مساعد توصیف است و وی بلافاصله به درمانگاه منتقل و پس از معاینات اولیه و خدمات پزشکی، راهی منزل شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128176

به "ماجرای ضرب و شتم کارگر شهرداری بندر امام؛ ضارب اخراج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای ضرب و شتم کارگر شهرداری بندر امام؛ ضارب اخراج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید