مکان های عجیب دنیا که از آن بی خبرید!

به گزارش مجله سرگرمی، مکان های عجیب زیادی در دنیا وجود دارد که شما را حیرت زده می کند در این مطلب 7 مکان اعجاب انگیز را میبینید.

مکان های عجیب دنیا که از آن بی خبرید!

دنیا پر از مکانهای عجیب، دیدنی و فوق العادست، جاهایی که شاید فکرش رو نمی کنید چقدر می تونه شگفت انگیز باشه و طبیعت بی نظیری که از چشم بشر دور مونده و در نقاط مختلف زمین و در کشور ها و شهر های مختلف مخفی شده. شاید اطرف مقصدی که شما برای سفرتون انتخای می کنید پر از جاذبه های دیدنی و ناشناخته باشه که شناختن اون ها باعث میشه تا زیبایی های دنیا رو بیشتر ببینید. در این مقاله خبرنگاران شمارو با 7 تا از بی نظیر ترین و عجیب ترین مکان های دنیا آشنا میکنه.

دریاچه های پلیتویس (The Plitvice Lakes) در کرواسی

اینجا یکی از مکان های عجیب نقاط دنیا در کرواسی به حساب میاد. جایی که باید حداقل یک بار در عمرتون ازش دیدن کنید. پارکی با دریاچه های فوق العاده دیدنی و آب هایی کریستالی و مجموعه ای از آبشارهای حیرت انگیز که باید اگه گذرتون به سمت کرواسی افتاد حتما از ازش دیدن کنید تا اوج زیبایی و شگفتی رو از نزدیک لمس کنید.

غار سنت مارسل حیرت انگیز در فرانسه

غاری افسانه ای در فرانسه که از شگفت انگیزترین جاذبه های دنیا به حساب میاد.گنجینه ای چشمگیر با سنگ های قیمتی و اشکال عجیب، حوض های جادویی آب که به صورت پله ای نمای فوق العاده ای به غار دادند. یکی از مکان های عجیب دنیا که با درخشش نور روی این پله های حوضچه ها و شکل های عجیبی که سنگ ها و دیواره های غار داره هوش از سرتون میبره!

جزیره ایزولا بلا (Isola Bella) در ایتالیا

اگه به دیدن ناشناخته ها و کشف جزیره های جذاب دنیا علاقه داشته باشید، جزیره ایزولا بلا یکی از بهترین مقاصد برای شماست، جزیره ای 50 هکتاری در دریاچه Maggiore در شمال ایتالیا که کاخ زیبایی در اون وجود داره و یک روستای کوچک ماهیگیری که باغ های فوق الاده ای داره و مثل یک گنج پنهان خیلی از دنیاگرد ها از وجود اون بی خبرند. وقتی به این جزیره میرید مجسمه ها، طبیعت حیرت انگیز باغ ها با گل های عجیب و اسخر و کاخ باروک توجهون رو به خودش جلب میکنه. همچنین توی این روستا مغازه هایی برای خرید سوغاتی و رستوران های جذابی هم وجود داره و همه چیز برای سپری کردن یک روز دوست داشتنی آمدست.

هتل Kakslauttanen در فنلاند

یکی از مکان های عجیب و البته دوست داشتنی ترین هتل های دنیا در فنلاند و در 155 مایلی شمال دایره قطب شمال که شبیه به خانه های یخی قطبی های ساخته شده. هتل های شیشه ای در محیطی فوق العاده سرد و برفی با چشم انداز زیبای آسمان که به طور حیرت انگیزی جذابه و هزینه اقامت در اون هم خیلی زیاده و یکی از گرون ترین هتل های عجیب دنیا به حساب میاد.

برج معکوس Quinta De Regaleira در پرتغال

برجی عجیب و با شکوه در پرتغال و نزدیک به شهر تاریخی sintra که بخاطر موقعیت برعکس و تونل مانندی که داره به برج معکوس معروفه. در واقع این برج چاه عمیق 27 این چیه و اونقدر عجیب و زیبا ساخته شده که شمارو حیرت زده میکنه. معمولا وقتی فردی اولین بار از این برج دیدن میکنه دچار سردرگمی میشه و هر فرد می تونه با تهیه بلیطی حدودی 6 یورو از این برج، باغ و قصر کنارش دیدن کنید.

معدن نمک Yekaterinburg در روسیه

در روسیه و درست نزدیک مرز اروپا و آسیا، غارهای شگفت انگیزی وجود دارند که نقش و اشکال دیواره های اون واقعا حیرت انگیز و عجیبه… در نگاه اول هر طور که این طرح ها نگاه می کنید به نظر می رسه که هنرمندی خبره دست اون ها رو کشیده و رنگ آمیزی کرده. الگو های توهم زا و پیچ در پیچ در طرح ها تکرار شده که بخاطر همین هم به این غار معدن نمک توهم زا هم گفته میشه. این غار به عنوان یکی از زیبا ترین و خاص ترین مکان های عجیب و حیرت انگیز شناخته میشه که همه طرح و رنگ های اون به طورت طبیعی و در گذر زمان ایجاد شده.

بهشتی در قلب کویر (Oasis Surrounded by Dunes) در پرو

شهری عجیب و کوچک در جنوب غربی پرو که در یکی از خشک ترین منطقه های دنیا و دقیقا اطراف برکه ای کوچک وجود داره. در این شهر تنها 96 نفر زندگی می کنند و جالبه که تنها جای سبز و قابل سکونت هم دقیقا همین منطقه است و همه اطراف اون پر از شن و زمین خشک و بیابانیه. دیدن این منطقه می تونه برای هرکسی یکی از عجیب ترین و حیرت انگیزترین تجربه ها باشه.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با جاذبه های گردشگری بیشتر تالابی در گیلان که دست ساز بشر است را مطالعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: پیام دلتا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 113071

به "مکان های عجیب دنیا که از آن بی خبرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های عجیب دنیا که از آن بی خبرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید