والنسیا به دنبال دو مهاجم تیم ملی ایران

به گزارش مجله سرگرمی، درخشش فوق العاده سردار آزمون و مهدی طارمی در ماه های اخیر در اروپا باعث بروز شایعات فراوانی در خصوص احتمال انتقال این دو مهاجم گلزن در فصل بعد یه یکی از تیم های مهم اروپایی شده و حالا یکی از منابع نزدیک به باشگاه والنسیا خاطرنشان کرد این باشگاه نیز ممکن است به زودی به جمع مشتریان سردار و طارمی اضافه گردد.

والنسیا به دنبال دو مهاجم تیم ملی ایران

این منبع مدعی شد باشگاه والنسیا در حال تحقیق در خصوص مسائلی مانند بازاریابی و حق پخش شبکه بین اسپورت است و در واقع آن ها قصد داشتند از احتمال درآمدزایی از بین طرفداران ایرانی در صورت خرید این دو بازیکن برای فصل بعد اطلاعاتی کسب نمایند. او همچنین افزود باشگاه اسپانیایی میخواهد تمام جنبه های خرید بازیکنان ایرانی را آنالیز نموده و دریابد چقدر در صورت انجام این کار، خرید بازیکنان ایرانی در سطح بازاریابی برای آن ها چقدر جذاب خواهد بود.

البته این اولین باری نیست که شایعاتی در خصوص احتمال حضور سردار یا طارمی در تیم های مطرح منتشر شده است. چندی قبل اخبار در خصوص مشورت باشگاه آرسنال و میکل آرتتا با آندره آرشاوین، ستاره روسیه ای و سابق این باشگاه در خصوص کیفیت سردار و عملکرد او در باشگاه زنیت شنیده شد و به جز توپچی ها، نشریات ایتالیایی بار ها در خصوص تمایل ناپولی به خرید این مهاجم گلزن و احتمال حضور سردار در فوتبال ایتالیا اخباری منتشر نموده اند.

منبع:ورزش سه

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 97010

به "والنسیا به دنبال دو مهاجم تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والنسیا به دنبال دو مهاجم تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید